Щоб зрозуміти, які подряпини віддаляються за допомогою полірувальної пасти, є кілька способів.
Спосіб №1. Провести по подряпині нігтем. Якщо подряпина відчутна, то одним поліруванням не обійтися.
Спосіб №2. Провести вологою серветкою. Якщо подряпина зникає, то є шанс, що полірування виправить ситуацію.
Коли виникає необхідність полірувати кузов? Лакофарбове покриття втратило блиск або з’явилися незначні подряпини.
У торговій марці PITON випускаються полірувальні пасти G3, G6, C10.
Полірувальна паста G3 – крупноабразивна полірувальна паста. Використовується і для машинної обробки і для ручної. Вона здатна впоратися з сильними подряпинами на фарбі. Застосовується коли машина занадто матова.
Полірувальна паста G6 – має середню зернистість. Застосовується, коли ЛКП ще має невеликий блиск.
Полірувальна паста (молочко) G10 – має дрібнозернистий склад. Це фінішна паста. Вона видаляє голограму від колишніх двох полиролей і надає більший блиск.
Рекомендується в ідеалі використовувати полірувальні пасти трьох видів.

При поліровці кузова автомобіля обов’язково потрібно розуміти, що поліроль це абразивний матеріал, він знімає частину лакофарбового покриття. Кожне наступне полірування впливає на товщину лакофарбового покриття, зменшуючи його.

Полірувальну паста PITON G3, G10, G6 рекомендується використовувати не більше 5-6 разів, за умови, що ви працюєте з заводським лакофарбовим покриттям.
Якщо ж автомобіль був перефарбований, то все буде залежати від того, скільки шарів фарби наносилось.

Пінний очисник інтер’єру Piton підходить для шкіряних, тканинних, вінілових і велюрових поверхонь. Перед нанесенням рекомендується провести тест на взаємодії матеріалу із засобом.

Антикорозійні засоби наносяться на ділянки, які зазнають найбільшого впливу факторів зовнішнього середовища, не вентильовані приховані порожнини і зварні шви.
Волога, сольові розчини, камені, антигравій негативно впливають на структуру металу і руйнують його захисний шар.
Порожнини, котрі не вентилюються мають властивості накопичувати вологу, яка руйнує метал.

За ідеальних умов антикорозійні матеріали здатні витримувати термін близько 5-6 років. Однак, в реальності дно автомобіля постійно піддається механічним впливам і захисний шар здирається.

Як часто обробляти дно залежить від інтенсивності експлуатації автомобіля і якості доріг. Тому, антикорозійну обробку роблять у міру зносу покриття. В середньому це не частіше ніж один раз на пару років. Щоб більш точно дізнатися, чи необхідна чергова обробка дна машини найкраще пройти профілактичний огляд.

Для початку необхідно провести підготовку. За допомогою мийки видаляється весь бруд і пил. Машина повинна бути сухою. Після знімаються всі декоративні елементи. Приховані порожнини обробляються за допомогою спеціальних отворів, через які і вводиться речовина. Якщо таких отворів немає, їх можна просвердлити, а потім закрити заглушкою. Мовіль з берікапом наноситься під тиском. Робочий тиск 4-6 бар. Розпилюється речовина тонким шаром з відстані 25-30 см. Рекомендується використовувати пістолет для густих мас. Оброблена поверхня готова до експлуатації вже через 2 години.

Компоненти, що входять до складу універсальної мастила, не ушкоджують гуму, але можуть викликати невелике набухання. Однак, змащувати гумки ущільнювачів салону автомобіля не рекомендується через різкого запаху.